Укрпошта випустила марку «Лист святому Миколаю».


Укрпошта створила різдвяну атмосферу
Укрпошта рішуче вирішила створити особливу різдвяну атмосферу у своїх відділеннях по всій Україні. Так, оператор відкрив різдвяні резиденції та друк пам'ятних марок, зокрема марки "Лист Святому Миколаю". Таку інформацію повідомили у прес-службі Укрпошти.
За словами представників оператора, на урочистостях з відкриття Різдвяної поштової резиденції були присутні чарівник та дітлахи. Усі разом натиснули на чарівний штемпель та офіційно запустили марку "Лист Святому Миколаю".
Натхненням для дизайну марки став лист від хлопчика
Процес створення дизайну нової марки відбувався у співпраці з Костем Лавро. Він натхненням для створення знаку взяв лист, що надіслав хлопчик на ім'я Ігор. У своєму листі Ігор просив "суперсилу для ЗСУ", "броню 100 рівня", "нескінченний запас зброї" та безпеку для українських воїнів.
Разом з запуском марки "Лист Святому Миколаю" Укрпошта офіційно відкрила сезон різдвяних свят.
Раніше, компанія Укрпошта випустила благодійну поштову марку "Під покровом Богородиці", присвячену Дню захисників і захисниць України. Основна мета цієї марки - підтримка Збройних сил України. Частина з прибутку від продажу кожної марки буде передана на допомогу українським воїнам. Дизайн марки створив Олександр Охапкін.
Читайте також
- Лінія фронту станом на 15 червня. Зведення Генштабу
- Сили оборони атакували завод із виробництва ударних БпЛА в Татарстані
- У Ізраїлі після атак Ірану загинули п’ятеро українців, троє з них – діти
- Україна втратила свого найпотужнішого союзника – The Telegraph
- Наступ на Дніпропетровщину: експерти DeepState оцінили українські фортифікації
- Україна змінює формат обміну тілами загиблих – СБУ